Znajdź nas na    

Najbardziej magnetyczne studia w najbardziej magnetycznym mieście

Nikogo nie powinny dziwić wyniki ostatnich badań atrakcyjności polskich miast przeprowadzonych przez BAV Consulting oraz agencję badawczą KB Pretendent. Kraków przyciąga tłumy… turystów, poszukiwaczy przygód, inwestorów, artystów…

Twórcy nowatorskiego w skali kraju kierunku studiów podyplomowych - Marketingu miast i regionów również chcą przyciągnąć tłumy… słuchaczy. Nowe studia adresowane są do szerokiej grupy odbiorców: pracowników instytucji samorządu terytorialnego odpowiadających za promocję miast i regionów, przedstawicieli lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, agencji rozwoju terytorialnego, specjalnych stref ekonomicznych, instytucji zrzeszających branżę turystyczną, ale też przedstawicieli agencji PR i reklamowych, które realizują projekty promocyjne miast i regionów, jak i właścicieli prywatnych atrakcji turystycznych, muzeów, parków, obserwatoriów. Studia są także doskonałą ofertą dla absolwentów i studentów ostatnich lat studiów, chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu terytorialnego.

Skąd pomysł na takie studia? Od jakiegoś czasu coraz więcej mówi się i pisze o promocji miast – jak powinna, a jak nie powinna wyglądać. Wszak o samej atrakcyjności miasta decyduje zazwyczaj szereg czynników: ciekawa oferta turystyczna, kulturalna, interesujące dziedzictwo, ale także komfort życia. Takie atuty trzeba umieć odpowiednio wypromować. Potrzeba wiedzy i umiejętności skutecznej komunikacji, zarządzania projektem, prezentacji i wystąpień publicznych czy nawet odpowiedniego treningu twórczości. Takie mają być nowe studia – mają uczyć, jak zadbać o wizerunek miejsca, jak zaplanować i zrealizować efektywną kampanię reklamową, z jakich narzędzi i kanałów skorzystać, jak zapewnić konsekwencję i spójność podejmowanym działaniom. Studenci poznają nowe trendy w promocji miast i regionów. A wszystko to zilustrowane będzie przykładami najciekawszych kampanii reklamowych z kraju i z zagranicy. Studenci poznają również zasady współpracy z agencjami reklamowymi, czego od nich wymagać, według jakich kryteriów oceniać ich pracę itp. Studia są nastawione przede wszystkim na praktykę - ponad połowa zajęć ma być przeprowadzona w formie warsztatów, a na postawie wiedzy oraz umiejętności zdobytych podczas studiów słuchacze przygotują projekt marketingowy konkretnego miejsca. Wśród wykładowców pojawiają się m.in. takie osoby, jak: Magdalena Florek, Mateusz Zmyślony, Mariusz Przybył, Tomasz Stemplewski, Tomasz Domański oraz Dominik Kaznowski.

Szczegóły na stronie: http://www.wse.krakow.pl/pl/studia/

ostatnia zmiana: 2009-09-21
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności