Znajdź nas na    

Edukacja w komunikacji obronnej. Nowość w GWSH!

Strona www: www.gwsh.gda.pl/

Nowa specjalność na Wydziale Pedagogiki Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej. Studia licencjackie w trybie studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

Zapraszamy wszystkich poszukujących ciekawych studiów na Wydział Pedagogiki GWSH.

W roku akademickich 2010/2011 decyzją Władz Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej została wprowadzona nowa specjalność "edukacja w komunikacji drogowej".

Cel studiów:
  • zdobycie tytułu zawodowego licencjata,studenci1.jpg
  • zdobycie wiedzy ogólnopedagogicznej, socjologicznej i psychologicznej w celu zrozumienia społeczno-kulturowego kontekstu kształcenia, wychowania, pracy opiekuńczej i pomocowej;
  • zdobycie interdyscyplinarnej wiedzy z takich dziedzin, jak: prawo o ruchu drogowym, inżynieria ruchu drogowego, budowa pojazdów drogowych, psychologia i patologie komunikacji drogowej.
Kim możesz być po studiach:
  • pedagogiem przygotowanym do prowadzenia interdyscyplinarnej działalności edukacyjnej i wychowawczej w placówkach oświatowych, szkoleniowych i wychowawczych;
  • specjalistą w miejskich, powiatowych i gminnych wydziałach komunikacji;
  • specjalistą w regionalnych ośrodkach ruchu drogowego,inspekcji ruchu drogowego;
  • specjalistą w szkołach nauki jazdy, ośrodkach egzaminacyjnych;
  • pracownikiem policji (wydział ruchu drogowego), straży miejskiej;
  • specjalistą w salonach samochodowych.
Twoje umiejętności po ukończeniu studiów:
  • umiejętności w zakresie komunikacji społecznej, posługiwania się warsztatem diagnostycznym, wzbogacania oraz doskonalenia swojej wiedzy i kompetencji w zakresie praktycznego działania;
  • umiejętność planowania własnego rozwoju zawodowego;
  • umiejętność posługiwania się językiem obcym na poziomie komunikatywnym z użyciem terminologii zawodowej;
  • umiejętności w zakresie pomocy medycznej w wypadkach komunikacyjnych.

ostatnia zmiana: 2010-08-04
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności