To wirtualny świat biznesu stworzony dla osób chcących rozwijać twarde, biznesowe umiejętności (analizy finansowej, planowania strategicznego), jak i miękkie, związane ze współdziałaniem, wzajemną motywacją.
GMC to największa interaktywna gra strategiczna, w której zespoły zarządzają konkurencyjnymi przedsiębiorstwami. W projekcie nauka łączy się z praktyką, a nowym doświadczeniom towarzyszy zdrowy duch rywalizacji. Projekt w ciągu 28 lat zgromadził 400 000 entuzjastów zarządzania w wirtualnej rzeczywistości z 28 państw ( www.worldgmc.com).
W Polsce "absolwentów" jest już ponad 8500,a wśród nich studenci, menedżerowie, specjaliści, słuchacze MBA, inżynierowie. Do konkursu GMC zapraszamy 3-5osobowe zespoły, które obejmą pozycję Zarządu międzynarodowej firmy produkcyjno - handlowej. Zadaniem zespołów będzie opracowanie długookresowej strategii rozwoju oraz podejmowanie bieżących działań operacyjnych dotyczących wszelkich aspektów działania, m.in. produkcji, sprzedaży, marketingu, B+R, zarządzania zasobami ludzkimi, logistyki, inwestycji, ubezpieczeń i innych.
Kolejnym atutem gry jest jej interaktywność, zespoły rywalizują o klientów, musza zachować ostrożność we wdrażaniu strategii i elastycznie reagować na zachodzące zmiany w otoczeniu. Jedynym kryterium oceny jest wartość akcji zarządzanego przedsiębiorstwa na giełdzie. Konkurs składa się z programu treningowego, dwóch etapów rozgrywanych on-line, finału krajowego oraz finału światowego.
Zwycięzca tegorocznej edycji zyska prawo reprezentowania Polski na Finałach Światowych w Lizbonie, dodatkowo drużyna otrzyma cenny sprzęt multimedialny. Wicemistrzowie w nagrodę zostaną zaproszeni na seminarium z cyklu Autorytety, którego prelegentami byli już m.in.: prof. Philips Kotler oraz prof. Robert Cialdini.
Zapraszamy na www.gmcpoland.pl
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 30 marca, drużyny firmowe mogą zgłaszać się do 20 kwietnia.