W kwietniu ruszył konkurs dla studentów „PRO – gdzie nas jeszcze nie było?”. Organizatorem jest dom mediowy PRO Media House. Konkurs polega na wymyśleniu zupełnie nowego sposobu lub miejsca, które dotąd nie były wykorzystywane pod reklamę, a także innowacyjnych form promocji w prasie, radiu i na outdoorze (tzw. media PRO).
Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda w postaci 3 tys. zł oraz laptop. Laureat drugiego miejsca wygrywa studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University. Wszyscy nagrodzeni dostaną ponadto półroczną prenumeratę tygodnika „Ozon”. Dodatkowo, najlepsze pomysły na innowację w reklamie mogą zostać zakupione i wykorzystane w ofercie firm medialnych - sponsorów i patronów konkursu.
„Nośnikami reklamowymi były już m.in. brzuchy ciężarnych kobiet, włosy sportowców, toalety, stojaki na narty” – mówi Dominika Meinardi z PRO Media House - „Wydaje się, że reklamy były już wszędzie, a jednak wciąż realizowane są nowe projekty. Poprzez konkurs chcemy zachęcić studentów do wymyślenia kolejnych pomysłów, dając realną szansę na wcielenie ich w życie” – dodaje.
Sponsorami Głównymi konkursu są Clear Chanel Poland i Mediatak. Pozostali sponsorzy to Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University oraz tygodnik „Ozon”.
Konkurs trwa przez cały kwiecień. Formularz zgłoszeniowy i regulamin konkursu są dostępne na stronie: www.promediahouse.pl/konkurs
PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w precyzyjnym planowaniu mediów PRO (m.in. prasa, radio, outdoor oraz inne media uzupełniające) i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji o PRO Media House jest dostępne na stronie: http://www.promediahouse.pl