Znajdź nas na    

PRaktykuj za granicą - II etap

Sposób na praktyki zagraniczne w agencji PR? Wystarczył 1 ciekawy pomysł i 1 kreatywna strategia, by wziąć udział w konkursie PRaktykuj za granicą! Z tej szansy skorzystało ponad 80 studentów z całej Polski. Piętnastu autorów najlepszych prac zakwalifikowało się do II etapu konkursu.

Zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”! Trwał on od początku lutego i zgromadził rekordową liczbę osób zainteresowanych konkursem. Zadaniem studentów w tej części było przygotowanie 3-stronicowego projektu strategii komunikacyjnej na jeden z dwóch tematów związanych z działalnością Amnesty International.

Do oceny jurorów nadesłanych zostało 86 projektów strategii dla Amnesty International. To aż czterokrotnie więcej niż w II edycji konkursu! Świadczy to o coraz większym zainteresowaniu studentów tematyką public relations oraz możliwością wyjazdu na zagraniczne staże. Osoby zgłaszające się do konkursu studiują na kierunkach związanych z public relations i komunikacją społeczną i pochodzą z różnych stron Polski. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło z następujących uczelni: Uniwersytet Warszawski – 21, Uniwersytet Jagielloński – 8, Akademia Ekonomiczna Poznań – 6, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza – 6.

Jury po zapoznaniu się z pracami studentów wybrało 15 osób, które przechodzą w ten sposób do II etapu konkursu. Ich strategie uzyskały najwyższe noty. Wyróżnieni uczestnicy to: Adam Hołubek, Agnieszka Mężyńska, Alina Maciejska, Anna Kadzikiewicz, Anna Sosnowska, Barbara Hernas, Dorota Grądzka, Jacek Lipski, Joanna Piskunowicz, Krzysztof Waligórski, Łukasz Piekarz, Maciej Makuszewski, Magdalena Jadziewicz, Piotr Piotrowski, Tomasz Woźniak.

„Zaskoczyła nas liczba prac nadesłanych na konkurs. W kilku z nich znalazły się naprawdę kreatywne pomysły i zarysy ciekawych strategii komunikacji. Z wielu pomysłów chcemy skorzystać – komentuje tegoroczne projekty konkursowe Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International. – Interesujące było także to jak studenci postrzegają Amnesty International, jaki wizerunek ma organizacja w ich środowiskach. Z niecierpliwością czekamy na prace uczestników i uczestniczek II etapu”.

W II etapie konkursu 15 uczestników przygotuje pełne projekty strategii. Autorzy 6 z nich zostaną zaproszeni do finału, podczas którego przedstawią swoje pomysły jurorom w formie prezentacji. Rozstrzygnięcie „PRaktykuj za granicą” nastąpi w czerwcu 2006 roku.

 

Trzecia edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, trwa od 6 lutego. W konkursie biorą udział studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM.

 

Prace ocenia jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ok. 600 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a od 2004 jest partnerem organizacji studenckiej AIESEC.

 

 


« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności