Studenckie Koło Menedżerów we współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku serdecznie zaprasza do udziału w Konferencji Naukowej Czas na EB* w dniach 1 4 kwietnia br.
Konferencja ta jest wydarzeniem wyjątkowym, przede wszystkim dlatego, iż traktuje o cieszącym się szerokim zainteresowaniem wśród pracodawców Employer Brandingiem, po raz pierwszy zaś w Polsce – w świetle działań odpowiedzialnych społecznie. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z mechanizmem i praktycznym uzasadnieniem działań wizerunkowych firm skierowanych do potencjalnych pracowników, a także przedstawione im zostaną koncepcje budowania wizerunku odpowiedzialnego społecznie. Wszystko to pod okiem znakomitych ekspertów.
W programie przewidujemy wyczerpujące szkolenia i warsztaty: Employer Branding – jak wygrać wojnę o talenty?
– MJCC Employer Branding Consultants, Dialog Społeczny elementem budowania wartości firmy – British American Tobacco Polska, dyskusję z udziałem ekspertów, a także grę symulacyjną opartą o elementy zarządzania wizerunkiem firmy.
Do udziału zapraszamy wszystkich tych studentów oraz pracowników naukowych, którzy już dziś w świadomy sposób chcą uczestniczyć w procesie rekrutacji i selekcji, zrozumieć potrzeby pracodawców, aby lepiej dostosować się do wymogów współczesnego rynku pracy. Konferencja pozwoli już na etapie studiów poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć umiejętności praktyczne związane z tworzeniem kampanii rekrutacyjnych czy promocyjnych firmy.
Patronami merytorycznymi projektu są: MJCC Employer Branding Consultants oraz British American Tobacco Polska. Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objął Rektor Uniwersytetu w Białymstoku prof. dr hab. Jerzy Nikitorowicz oraz Marszałek Województwa Podlaskiego Jarosław Dworzański.
Szczegółowe informacje www.skm.org.pl/konferencja
Zapraszamy!
dodane przez SKM