Studenci mogą stworzyć - pojedynczo lub w dwuosobowych zespołach - kreatywne i bezkonkurencyjne strategie promocji gmin lub miast. Oceniać je będzie szerokie i niezależne grono specjalistów - praktycy, naukowcy, dziennikarze i przedstawiciele lokalnych władz samorządowych.
Najlepsi zaprezentują swoje pomysły podczas finału we Wrocławiu (13.05).
Termin nadsyłania prac – 20 kwietnia, godz. 24. Wskazówki, jak napisać strategię na www.prregionow.pl. Tu można też znaleźć kontakty do blisko 30. Ambasadorów Konkursu w całej Polsce.
Nagrody? Bez wątpienia atrakcyjne - staż w brukselskim Regionalnym Biurze Województwa Dolnośląskiego lub w jednej z trzech znanych agencji public relations (SARTO Public Relations, Partners of Promotion, Effective PR). Wszystkie płatne.
Konkurs, który przygotowuje Uniwersytet Wrocławski, to część inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przedstawiciele PSPR spotkają się samorządowcami, biznesami i naukowcami w dziesięciu, największych polskich miastach. Będą dyskutować o promowaniu regionów. Spotkania ułożą się w cykl seminariów. Pierwsze z nich odbędzie się 14 maja we Wrocławiu. Tu też będą ogłoszone wyniki konkursu.
Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Magdalena Mańkowska
magdalena.mankowska@interia.pl
Więcej: www.prregionow.pl, e-mail: prregionow@gmail.com
Partnerzy „PR dla Regionów”
Wydarzenie autorytetem wspierają m.in. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Partnerzy strategiczni Konkursu: Biuro Promocji Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, PROM Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich
Partnerzy merytoryczni: Brief for Poland, Press – Service Monitoring Mediów sp zoo, Netpr.pl, Ideo.pl – Agencja InteraktywnaInternetpr.pl
Patroni Medialni: Gazeta.pl, Newsline.pl, Polskie Radio Wrocław, Brief, TVP Wrocław, Grupa Modus: www.kariera.com.pl
Media studenckie: Radio Luz, EuroStudent, StudentNews.pl, dlaStudenta.pl. UniRadio