Trwa nabór uzupełniający dla kandydatów na studia stacjonarne I i II stopnia.
Rejestracja oraz mozliowść deklaracji kierunków na studia I i II stopnia od 19 lipca 2013 r.
Termin rejestracji i składania podań elektronicznie przez kandydatów na studia I i II stopnia
19 lipca - 30 sierpnia 2013 r.
Termin i miejsca składania dokumentów przez kandydatów na studia I stopnia ("stara matura"), laureaci i finaliści olimpiad, cudzoziemcy, studia II stopnia
Kandydaci na studia zobowiązani są do złożenia wymaganych dokumentów w Biurze Rekrutacyjnym, pokój 111 (parter) w dniach:
19 lipca - 30 sierpnia 2013 r. w godzinach 10.00 - 14.00
Termin ogłoszenia wyników
Wyniki postępowania rekrutacyjnego będą ogłoszone na koncie kandydtata oraz na wyznaczonej tablicy ogłoszeń w Uczelni w dniu:
3 września 2013 r. o godzinie 11.00
Termin i miejsce składania dokumentów przez osoby pozytywnie zakwalifikowane na studia
Osoby zakwalifikowane pozytywnie na studia zobowiązane są do uzupełnienia kompletu wymaganych dokumentów oraz okazania dowodu wpłaty (opłaty semestralnej administracyjnej za studia stacjonarne lub opłaty czesnego za studia niestacjonarne) w Biurze rekrutacyjnym, pokój 111, w dniach:
4 - 10 września 2013 r. w godzinach 10.00 - 14.00