Termin zakończenia rekrutacji: 12 września 2021 (niedziela)

Trwa dodatkowa rekrutacja w AWL

Akademia Wojsk Lądowych prowadzi dodatkową rekrutację na kierunki I i II stopnia, na których są jeszcze wolne miejsca.

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA NA KIERUNKI
  • Bezpieczeństwo narodowe I stopnia
  • Zarządzanie I stopnia
  • Logistyka I stopnia
  • Informatyka I stopnia
  • Bezpieczeństwo narodowe II stopnia
  • Zarządzanie II stopnia

Studia I stopnia
 
Kandydaci rejestrują się na stronie internetowej Uczelni w terminie od 30.07.2021 roku do 12.09.2021 roku oraz składają osobiście lub przez inną osobę w siedzibie Akademii, bądź przesyłają na adres wskazany do korespondencji z dopiskiem „Rekrutacja – studia cywilne”, do dnia 12.09.2021 roku, następujące dokumenty (decyduje data wpłynięcia dokumentów do Akademii): 
  • wniosek (do wydrukowania po rejestracji w systemie elektronicznym IRKA);
  • ankieta osobowa (do wydrukowania po rejestracji w systemie elektronicznym IRKA);
  • świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis) lub inny dokument wskazany w art. 69 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  • w przypadku cudzoziemców kserokopia paszportu lub Karty Polaka;
  • potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej (na wskazane w „Informacji dla kandydatów” konto bankowe dla danego kierunku studiów);
  • jedno aktualne zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm (zdjęcie podpisane na odwrocie, zgodnie z wymogami zdjęcia do dowodu osobistego) oraz jedno kolorowe zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej – należy dołączyć w rejestracji elektronicznej;
  • dyplomy olimpiad potwierdzające osiągnięcia uzyskane w szkole ponadgimnazjalnej wpisane we wniosku – w oryginale.
 
Studia II stopnia
 
Kandydaci rejestrują się na stronie internetowej Uczelni w terminie od 30.07.2021 roku do 24.09.2021 roku oraz składają osobiście lub przez inną osobę w siedzibie Akademii, bądź przesyłają na adres wskazany do korespondencji z dopiskiem „Rekrutacja – studia cywilne”, do dnia 24.09.2021 roku, następujące dokumenty (decyduje data wpłynięcia dokumentów do Akademii):
  • wniosek (do wydrukowania po rejestracji w systemie elektronicznym IRKA);
  • ankieta osobowa (do wydrukowania po rejestracji w systemie elektronicznym IRKA);
  • dyplom ukończenia studiów wyższych w oryginale lub oryginalny odpis wydany przez uczelnię (w przypadku braku dyplomu honorowane będzie zaświadczenie wydane przez uczelnię o ukończonych studiach wyższych, zawierające kierunek ukończonych studiów, ocenę z egzaminu końcowego oraz uzyskany tytuł);
  • w przypadku cudzoziemców kserokopia paszportu lub Karty Polaka;
  • potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej;
  • jedno aktualne zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm (zdjęcie podpisane na odwrocie, zgodnie z wymogami zdjęcia do dowodu osobistego) – należy dołączyć także w rejestracji elektronicznej;
  • tłumaczenie dyplomu potwierdzone przez tłumacza przysięgłego, a w przypadku uzyskania dyplomu w kraju, z którym Polska nie podpisała umowy o uznawalności wykształcenia – zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu. Dyplom musi być uznany za równorzędny z odpowiednim polskim dyplomem ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w Rzeczpospolitej Polskiej;
  • orzeczenie lekarskie potwierdzające stopień niepełnosprawności.

opublikowano: 2021-08-31
Polityka Prywatności