Alians CEMS (Community of European Management Schools and International Companies, którego członkiem jest SGH) i L’Oréal będą wspólnie przyznawali stypendia dla studentów z uczelni partnerskich spoza Europy.
Najlepsi studenci z Tecnológico de Monterrey- EGADE w Meksyku i Fundaçao Getulio Vargas w Brazylii będą mogli studiować na programie Master’s in International Management (MIM), który proponowany jest wspólnie przez 17. uczelni członkowskich CEMS. Wybrani studenci będą mogli także odbyć staż w jednym z europejskich oddziałów L’Oréalu. To kolejny etap w globalizacji sztandarowego programu CEMS – MIM, który podkreśla jednocześnie silne zakorzenienie CEMS w idei europejskiej.
L’Oréal strategiczny partner dla rozwoju CEMS
Community of European Management Schools and International Companies (CEMS) jest aliansem 17. najlepszych europejskich uczelni biznesowych, 47. partnerów korporacyjnych i 4. partnerów akademickich spoza Europy. Renomowana firma kosmetyczna L'Oréal, jest aktywnym partnerem CEMS od 1996 roku i od zawsze wspiera alians w nowatorskich projektach.
L'Oréal od wielu lat prowadzi globalną politykę rekrutacyjną. CEMS stara się nadać globalny charakter swojemu europejskiemu programowi Master’s in International Management. Aby wspólnie osiągnąć ten cel, CEMS i L'Oréal ufundują po jednym stypendium naukowym dla każdego z partnerów akademickich aliansu: Fundaçao Getulio Vargas w Brazylii i Tecnológico de Monterrey- EGADE w Meksyku.
Tak jak studenci europejscy, studenci z Ameryki Łacińskiej spędzą rok akademicki w jednej z partnerskich uczelni CEMS, a po zdaniu egzaminów końcowych otrzymają dyplom CEMS MIM.
Do wygrania możliwość studiowania w dwóch uczelniach członkowskich CEMS
W stypendia wliczone jest czesne za program CEMS MIM i koszty stażu w jednym z europejskich oddziałów L'Oréal. CEMS i L'Oréal przeprowadzili wspólnie w Meksyku i Brazylii kampanię promocji stypendiów wśród studentów oraz proces rekrutacyjny.
Tegoroczni zwycięzcy, Emmanuelle Kalil z Fundação Getulio Vargas i Pablo Martinez z Tec de Monterrey, otrzymają stypendia podczas uroczystych ceremonii na macierzystych uczelniach z udziałem przedstawicieli L'Oréala. Emmanuelle rozpocznie na jesieni naukę na ESADE w Barcelonie, zaś od wiosny 2007 roku przeniesie się na HEC do Paryża. Pablo od jesieni 2006 roku będzie studiował na UCD Smurfit School of Business w Dublinie, a następnie rownież na HEC w Paryżu.
"Wierzę, że Meksyk ma wiele do zaoferowania na arenie międzynarodowej, nie tylko dzięki swojej autentycznej kulturze, ale także jako zaplecze kompetentnych i kompetytywnych pracowników”- twierdzi Pablo Martinez. “Stypendia, jak to ufundowane przez CEMS i L'Oréal, są niesamowitą szansą dla studentów z Ameryki Łacińskiej, aby wykazać się w środowisku międzynarodowego biznesu.”
Jean-Claude Le Grand, Dyrektor Corporate Strategic Recruitment L'Oréal dodaje- "L’Oréal ma silną pozycję w Ameryce Łacińskiej i współpracuje z utalentowanymi i kreatywnymi osobami z tego regionu. Inicjatywa CEMS, jest doskonałą okazją do szkolenia przyszłych menedżerów z Meksyku i Brazylii. Mamy nadzieję, że niektorzy z nich, zostaną pracownikami L’Oréala w Ameryce Łacińskiej lub w innej części świata.”
Wiecej informacji o CEMS: http://www.cems.org/