Znajdź nas na    

Zwycięzcy gry Ucieczka z Akademika wyłonieni

Ucieczka wymaga niezwykłej szybkości. Ważna jest każda sekunda, wyostrzony wzrok, ogromna prędkość, logiczne myślenie oraz umiejętność odczytywania informacji. Można by pomyśleć – nic trudnego.

Jednak takimi sprawnościami mogą pochwalić się tylko nieliczni. Nudle KNORR wyłoniły dziesięć osób, którzy w interaktywnej grze Ucieczka z Akademika wykazały się największym refleksem.

Najszybszy finał świata
Zadanie finałowe gry interaktywnej Ucieczka z Akademika opierało się na rozwiązaniu gry-zagadki zręcznościowo-logicznej oraz prawidłowej odpowiedzi na serię pytań związanych z akcją. Zdobywca pierwszego miejsca, Kamil Lesz, wykazał się niezwykłą szybkością. Zagadkę rozpracował w ciągu zaledwie 6 minut, a teraz Nudle KNORR opłacą mu całoroczny czynsz za mieszkanie. Pozostali finaliści otrzymali nagrody równie przydatne podczas prawdziwej ucieczki z akademika: żółty quad na długie, weekendowe wycieczki, ekstremalny rower do zjazdów, ogromną kolekcję filmów o ucieczkach, palmtop z nawigacją GPS, przenośny odtwarzacz DVD z ekranem 7-calowym oraz sportowe zegarki uciekinierów. Najszybsza dziesiątka graczy zdobyła nagrody, których wartość szacowana jest na 65 tysięcy złotych.

Nudle KNORR najlepsze
Zabawę docenili uczestnicy, w grze wzięło udział 15 tysięcy osób, ale też specjaliści od reklamy. W listopadzie akcja promocyjna Nudli KNORR – Ucieczka z Akademika została doceniona przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Statuetkę Mixx Award w kategorii „świadomość marki/pozycjonowanie” oraz Grand Prix w kategorii „Best in show” odebrali przedstawiciele firmy Unilever, do której należą Nudle KNORR oraz agencja Click5. Nagrody zostały przyznane za najlepsze cyfrowe i interaktywne rozwiązania marketingowe. „Jest to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie. Nudle KNORR powstały w Polsce zaledwie 5 lat temu, więc bardzo cieszy nas zainteresowanie i zaufanie jakim marka jest obdarzana” – mówi Karol Piekutowski, Brand Manager marki Nudle KNORR. Wcześniej Nudle trzykrotnie wygrywały w plebiscycie Studencki Produkt Roku w kategorii „Studenckie Żarcie”.

O akcji
Akcja Ucieczka z Akademika została przeprowadzona w październiku br.. O zabawie informowały reklamy telewizyjne (telewizje muzyczne), radiowe, kinowe, działania na uczelniach oraz szeroko zakrojona kampania internetowa. Zasady były proste – wystarczyło wykazać się niezwykłą prędkością w rozwiązywaniu zagadek i przejść 30 pokoi akademika. Osoby, które poradziły sobie ze wszystkimi zadaniami gry zostały zaproszone do finału.

Pomysłodawcą akcji jest agencja Click5, odpowiedzialna również za koncepcję spotu telewizyjnego oraz działania w Internecie – advergaming, pozycjonowanie w wyszukiwarkach i kampanię bannerową. Ucieczkę z Akademika wspierała także agencja Hint Intermedia, która przygotowała scenariusze oraz zrealizowała spoty telewizyjne i radiowe. Plan mediowy przygotowało PHD, a za kontakty z mediami odpowiadała agencja PR – Feedback/Hill and Knowlton.


ostatnia zmiana: 2008-11-28
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności