Studia zostały objęte patronatem przez redakcje HRstandard oraz Employer Branding Institute.
Rekrutacja na roczne studia podyplomowe potrwa do 1 września 2013 r.
Proponowane studia są pierwszymi tego rodzaju w Polsce - kompleksowo obejmują zagadnienia związane z
 budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz 
organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, 
wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u.
Studia mają na celu wykształcenie 
ekspertów ds. zarządzania marką pracodawcy. 
Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, w szczególności aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych,
 którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu 
nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych 
praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych 
kandydatów z rynku.
Podczas studiów duży nacisk zostanie położony na 
budowanie relacji praktyków biznesu z uczestnikami studiów oraz na podnoszenie ich umiejętności z zakresu:
 nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, e-HR, zarządzania rozwojem, talentami i różnorodnością oraz przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych, a także prowadzenia badań.
Szczegóły na stronie:http://www.employerbranding.edu.pl/
oraz na facebooku:https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia