Studia zostały objęte patronatem przez redakcje HRstandard oraz Employer Branding Institute.
Rekrutacja na roczne studia podyplomowe potrwa do 1 września 2013 r.
Proponowane studia są pierwszymi tego rodzaju w Polsce - kompleksowo obejmują zagadnienia związane z
budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz
organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego,
wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u.
Studia mają na celu wykształcenie
ekspertów ds. zarządzania marką pracodawcy.
Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, w szczególności aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych,
którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu
nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych
praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych
kandydatów z rynku.
Podczas studiów duży nacisk zostanie położony na
budowanie relacji praktyków biznesu z uczestnikami studiów oraz na podnoszenie ich umiejętności z zakresu:
nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, e-HR, zarządzania rozwojem, talentami i różnorodnością oraz przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych, a także prowadzenia badań.
Szczegóły na stronie:http://www.employerbranding.edu.pl/
oraz na facebooku:https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia