Już w lutym rusza kampania promocyjno-rekrutacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego, skierowana do tegorocznych maturzystów i absolwentów szkół średnich zainteresowanych podjęciem studiów na najstarszej i najlepszej uczelni w Polsce.
Wszystkie wydarzenia w ramach kampanii “Uniwersytet to LUDZIE” będą odbywały się w przestrzeni internetowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych uczelni.
Od pierwszego lutego, przez najbliższe miesiące, tegoroczni maturzyści będą mogli zapoznać się z ofertą krakowskiej uczelni. Każdy tydzień poświęcony będzie jednemu z 16 wydziałów UJ. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali studenci, wykładowy, ale również absolwenci. W ramach “Tygodnia z Wydziałem” będzie można poznać mocne strony każdego wydziału UJ, zapoznać się z ofertą studiów, poznać historię studentów i absolwentów UJ, a także posłuchać podcastu Przystanek #misjaUJ.
Więcej informacji dostępnych na stronie internetowej misja.uj.edu.pl, grupie na Facebooku Rekrutacja na UJ, Instagramie @misjaUJ w innych mediach społecznościowych Uniwersytetu Jagiellońskiego.