Logistykę –
 będzie można studiować w ramach 3,5-letnich studiów inżynierskich, 
wybierając jedną z dwóch specjalności: logistyka międzynarodowa i 
logistyka produkcji. Jak mówi manager kierunku dr Alicja Barcik „Na 
Uniwersytecie Dolnośląskim DSW stawiamy na praktykę. Już na pierwszym 
semestrze będzie możliwość odbycia spotkań studyjnych w firmach 
logistycznych, spedycyjnych, a także produkcyjnych.” 
 
Drugi z kierunków otwiera możliwości zdobycia wiedzy z 
finansów i rachunkowości.
 Dr inż. Anna Motylska-Kuźma, prodziekan ds. kierunków biznesowych 
wskazuje, że „wiedza finansowa jest jedną z podstawowych dziedzin, które
 należy znać, aby dobrze i efektywnie zarządzać swoją karierą. Studia te
 umożliwiają podjęcie pracy w instytucjach finansowych, firmach 
związanych z sektorem finansowym, jako doradca finansowy, dyrektor 
finansowy, a także księgowy. Jest to dziedzina, w ramach której firmy 
zawsze poszukiwać będą pracowników.”
Trzecim z nowych kierunków jest 
marketing i sprzedaż,
 ze specjalnościami, takimi jak content marketing, e-marketing, 
analityka internetowa czy digital marketing. Studia dostępne są zarówno 
na stopniu 
licencjackim, jak i 
magisterskim. Co ciekawe, studia uzupełniające magisterskie trwają jedynie 3 semestry.