W nadchodzącym roku akademickim 2008/2009 Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska zaprosi do światowego programu certyfikacji IAA jedynie kilka wybranych uczelni wyższych, których program nauczania obejmuje komunikację marketingową.
Na całym świecie funkcjonują już 54 instytucje certyfikowane przez IAA, a teraz również polskie uczelnie będą mogły zaproponować swoim studentom nową wartość dodaną – Dyplom Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy z zakresu Komunikacji Marketingowej!
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska od kilkunastu lat aktywnie uczestniczy, wspiera, czy też inicjuje, różnego rodzaju działania będące szansą na dalszy rozwój branży komunikacji marketingowej w kraju. Dlatego też jednym z najistotniejszych elementów strategii obecności Stowarzyszenia na rynku jest dbałość o rozwój ludzi młodych, propagowanie profesjonalnego programu edukacyjnego w celu przygotowania studentów do pracy w branży komunikacyjnej XXI wieku!
Tylko wybrane uczelnie wyższe
Do programu certyfikacji uczelni wyższych, IAA Polska zaprosi jedynie wybrane jednostki edukacyjne, które w całości spełnią międzynarodowe standardy IAA.
Zarówno administracja szkoły, kadra oraz studenci muszą spełniać wszystkie wymogi związane z jakością kształcenia na wydziale i odpowiednią kadrą, zgodnością programową oraz uznaniem absolwentów przez środowisko zawodowe.
Jednak akredytacja IAA to nie tylko wymogi stawiane konkretnej uczelni, ale przede wszystkim prestiż i korzyści, takie jak:
• międzynarodowe uznanie dzięki Certyfikatowi Akredytacji IAA;
• możliwość przyznawania absolwentom Dyplomu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy z zakresu Komunikacji Marketingowej. Dyplom ten ma za zadanie uzupełniać wydawany przez daną jednostkę dyplom macierzysty i jest wydawany przez szkołę w ramach jej zwyczajnej działalności.
Dyplom ten poświadcza, że dany student osiągnął biegłość w komunikacji marketingowej na poziomie, który jest akceptowany przez przedstawicieli branży reklamowej na całym świecie;
• międzynarodowe członkowstwo akademickie IAA;
• udział w InterAd, czyli międzynarodowym konkursie reklamy organizowanym przez IAA;
• udział w Światowych Konferencjach Edukacyjnych, będących platformą do wymiany poglądów pomiędzy wykładowcami komunikacji marketingowej i przedstawicielami branży;
• wyróżnienie na stronie internetowej IAA, dzięki czemu tworzona jest międzynarodowa sieć współpracy pomiędzy kadrą dydaktyczną i studentami z różnych krajów;
• dostęp do materiałów edukacyjnych całego świata, które rozprowadzane są pomiędzy wykładowcami akredytowanych instytucji;
• wymiana naukowa i studencka;
• żywy kontakt z praktykami branży komunikacji marketingowej.