San Markos agencja reklamowa oraz Fundacja Moja Afryka rozpoczęły konkurs skierowany do studentów kończących studia oraz absolwentów studiów wyższych. Na najlepszych z najlepszych czekają dwa miejsca stażowe w dziale kreacji agencji na stanowisku copywritera. Konkurs, którego głównym celem jest danie szansy tym, którzy jeszcze nie mogą się pochwalić doświadczeniem w pracy, skierowany jest do młodych ludzi lubiących kreatywną zabawę słowem i przekonanych, iż potrafią tę umiejętność wykorzystać w reklamie.
Akcja konkursowa przewiduje dwa etapy: pierwszy to przygotowanie odpowiedzi na zadanie (dostępne na www.sanmarkos.pl) i odesłanie jej wraz z CV na adres agencji. Po tym etapie, autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną zaproszeni na rozmowę z przedstawicielami agencji i Fundacji. Dwie z tych osób przyjęte zostaną na staż do działu kreacji.
Zadanie, którego podejmą się startujący w konkursie nie jest przypadkowe. San Markos od paru lat współpracuje z Fundacją Moja Afryka, której głównym celem jest pomoc hospicjum dla najmłodszych dzieci i ich matek chorych na AIDS. Znajdujące się w Republice Południowej Afryki hospicjum jest prowadzone przez siostry zakonne i zapewnia pomoc oraz opiekę umierającym dzieciom i ich matkom. I właśnie opracowania kampanii społecznej zachęcającej do wsparcia Fundacji dotyczy konkursowe zadanie. „Postanowiliśmy postawić na potencjał wrażliwości młodych ludzi, wrażliwości, która może być kluczem do skutecznych i świeżych kampanii. Mamy też nadzieję, że wybierzemy osoby, które złapią bakcyla reklamy i zostaną w naszym zespole na dłużej ” – powiedział Michał Berger dyrektor strategiczny w San Markos.
Współpraca z Fundacją i akcja „A czy umiesz też pisać?” jest jednym z wielu prospołecznych działań San Markos. Firma od lat jest aktywnym uczestnikiem akcji „Adopcja Serca”, współpracuje z Fundacją Marka Kamińskiego oraz wspiera Fundację „Ostatnia Szansa” (schronisko dla bezdomnych psów i kotów), prowadzoną przez Bożenę Wahl.
Pełne informacje o konkursie znaleźć można na stronach www.sanmarkos.pl pod hasłem „A czy umiesz też pisać?”.
San Markos – Republika Dobrej Marki, przedstawiciel EURADA – Association of European Advertising Agencies i członek SAR. Prezes agencji jest sędzią i przedstawicielem środowiska reklamowego w Radzie Reklamy. W portfolio agencji znajdują się tak znane marki jak: Scholl, Cadbury Wedel, Inco-Veritas, Purmo, Geant Kredyt, Telekomunikacja Polska.