Rozstrzygnięto konkurs „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”. Nagroda główna w postaci 3 tys. złotych oraz laptopa trafiła do Ewy Jarosławskiej. Drugie miejsce zajął Mariusz Rogalski wygrywając studia podyplomowe w Polish Open University.
Obie nagrodzone osoby dostaną ponadto półroczną prenumeratę tygodnika „Ozon”, oraz roczną miesięcznika „Outdoor Media”. Dodatkowo, miesięcznik przyznał wyróżnienia dla Marcina Błachuta i Alicji Włodarczyk w postaci ekskluzywnych zegarów Cerruti.
Nagrodzone prace wyróżniono za pomysłowość, innowacyjność, kompletność, a zarazem praktyczną możliwość wykorzystania rozwiązań. Zwyciężczyni, Ewa Jarosławska zaproponowała m.in: specjalne dziury w ścianach, w których można umieszczać reklamy do zastosowania np. w pubach. Oprócz tego: lustra w salonach fryzjerskich, znaczki pocztowe oraz mniej praktyczne nośniki jak: pasy startowe lotnisk oraz wprowadzenie mody na sponsorowane stroje bikini. Mariusz Rogalski został wyróżniony przede wszystkim za pomysł podręcznych rozkładów jazdy rozdawanych za darmo, które mogą służyć jako nośnik reklamowy.
W ciągu miesiąca trwania konkursu nadesłano 381 prac. Około 50% z nich to zgłoszenia od studentów uniwersytetów. Co piąty uczestnik to student uczelni o nazwie „wyższa szkoła”. Pozostali uczestnicy to studenci akademii (15%), politechnik (10%) oraz innych szkół wyższych (5%). Zarówno Ewa Jarosławska jak i Mariusz Rogalski są studentami Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
„Niektóre zgłoszenia naprawdę zaskakiwały swoją oryginalnością – mówi Jarek Teper z PRO Media House - Proponowanymi nośnikami były między innymi: dżdżownice (bo „są wszędzie”), podeszwy butów (bo Polska to kraj katolicki, a ludzie w kościele klęczą i pokazują spody), sztuczna chmura czy warkocz Renaty Beger” – opowiada.
W skład jury konkursu weszli przedstawiciele PRO Media House, Clear Chanel Poland, Mediatak, Wyższej Szkoły Zarządzania/Polish Open Univeristy, Press, Tok FM, Dzień Dobry oraz Outdoor Media.
Konkurs „PRO – gdzie nas jeszcze nie było” trwał przez cały kwiecień, a zadaniem uczestników było wymyślenie nowych sposobów reklamowania oraz innowacyjnych form reklamy w prasie, radiu i na outdoorze. Organizatorem konkursu jest dom mediowy PRO Media House. Sponsorzy Główni konkursu: Clear Chanel Poland i Mediatak. Pozostali sponsorzy to Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University oraz tygodnik „Ozon”.
PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w precyzyjnym planowaniu mediów PRO (m.in. prasa, radio, outdoor oraz inne media uzupełniające) i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji o PRO Media House jest dostępne na stronie: http://www.promediahouse.pl