Znajdź nas na    

TEQUIL(k)A wybranych prac

Zakończyła się III edycja konkurs dla studentów ”TEQUILA\ dla najlepszych - Staż Wyjątkowy” organizowany przez agencję marketing services TEQUILA\Polska. W tym roku płatne staże w agencji zaoferowano dziewięciu osobom.

Wśród laureatów konkursu znalazło się aż siedmiu studentów z poznańskich uczelni (Akademii Ekonomicznej, Uniwersytetu Adama Mickiewicza oraz Akademii Sztuk Pięknych) i dwóch warszawskich żaków (SGH i Uniwersytet Warszawski). Konkurs rozpoczął się 24 kwietnia. Studenci w pierwszym etapie mieli za zadanie do 12 maja rozwiązać case study dotyczące marki znanego napoju chłodzącego. 19 maja ogłoszono listę 20 studentów zakwalifikowanych do drugiego etapu.

Zadaniem żaków w drugiej części konkursu było zaprezentowanie przed komisją złożoną ze specjalistów z agencji TEQUILA\Polska pomysłu rozwiązania case study.

Finaliści odbędą płatne staże w agencji w Dziale strategii, Kreacji lub Accountingu.

Doświadczenia poprzednich edycji konkursu „TEQUILA\ dla najlepszych” wskazują na to, że laureaci konkursu często zostają również na stale w agencji. Dwie laureatki ubiegłej edycji konkursu – Hanna Kaczmarek i Karolina Siemieniako – dziś są pracownikami działu Accountingu TEQUILA\Polska.

 

Lista finalistów zaprezentowana została poniżej

1. Marcin Kurczak              Uniwersytet Warszawski

2. Dagmara Domżalska        Uniwersytet Adama Mickiewicza

3. Małgorzata Chochowska  Uniwersytet Adama Mickiewicza

4. Piotr Kaluba                  Uniwersytet Adama Mickiewicza

5. Agnieszka Kossakowska  Szkoła Główna Handlowa Warszawa

6. Magdalena Majchrzak     Akademia Ekonomiczna Poznań

7. Małgorzata Kłys             Akademia Ekonomiczna Poznań

8. Wojciech Nowak            Akademia Ekonomiczna Poznań

9. Piotr Wojtecki               Akademia Sztuk Pięknych Poznań

 

Informacje o TEQUILA\Polska:

Agencja marketing services TEQUILA\Polska istnieje na rynku od 1997 roku - początkowo jako   BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILA\POLAND oraz BTL Group powstała TEQUILA\BTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWA\COMMUNICATION GROUP. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILA\Polska. Po wydzieleniu dwóch odrębnych struktur \SALES LINK – realizuje projekty z zakresu field marketingu oraz \DATA SOLUTIONS – dostarcza kompleksowych rozwiązań w zakresu wielokanałowej komunikacji opartej na zarządzaniu bazami danych, TEQUILA\Polska zatrudnia obecnie 52 pracowników.

Kluczowi klienci TEQUILA\Polska to m.in.: Kompania Piwowarska S.A., Unilever Polska, NIVEA Polska S.A., The Lorenz – Bahlsen Snack World.

W Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2005 - najważniejszej imprezie dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce - agencja otrzymała 3 nagrody Boomerang: w kategorii Kampania zintegrowana (B2C) za kampanię dla firmy Kompanii Piwowarskiej „Tyskie 375 lat”, w kategorii Boomerang Design za kampanię „Zakochane Warzywa” dla firmy Unilever Polska oraz w kategorii „Salon Odrzuconych” za kampanię „Postaw na papier” dla International Paper.

Z kolei w konkursie marketingu bezpośredniego Złota Strzała 2005 agencja zdobyła nagrodę Złota Strzała w kategorii projekty graficzne za akcję „Zakochane Warzywa” dla Unilever Polska oraz wyróżnienie w kategorii kampania za kampanię „Żubr występuje wszędzie” dla Kompanii Piwowarskiej.

 


« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności