Znajdź nas na    

Studia dla ambitnych

Publicis i Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego utworzyły wspólnie studia podyplomowe ”Psychologia reklamy”. Studia Podyplomowe „Psychologia reklamy” utworzone przez agencję reklamową Publicis i Wydział Psychologii UW ruszają od października tego roku. Dzięki ich nowoczesnej formule słuchacze będą mogli uczyć się nie tylko od cenionych naukowców z UW, ale także od doświadczonych praktyków z Publicis. Rekrutacja trwa.

„Psychologia reklamy” to propozycja dla tych, którzy chcą pracować w reklamie albo już w niej pracują, szefują działom marketingu w małych firmach albo w wielkich korporacjach, prowadzą własną działalność gospodarczą albo są zatrudnieni w domach mediowych czy agencjach PR. Słowem dla wszystkich osób ambitnych zainteresowanych pracą w szeroko pojętej branży reklamowej.

Pierwsze zajęcia poświęcone będą samej koncepcji psychologii reklamy, bez której dziś nie można wyobrazić sobie skutecznej działalności w tej branży. Potem wykładowcy będą uczyć słuchaczy tego, co powinien umieć każdy pracownik działów strategii, badań reklamy, kreacji i obsługi klientów w nowoczesnej agencji reklamowej.

Studia „Psychologia reklamy” to 260 godzin zajęć rozłożonych na rok. Słuchacze

i wykładowcy będą spotykać się co dwa tygodnie w soboty i niedziele. Zdecydowana większość czasu poświęcona będzie na zajęcia praktyczne, czyli warsztaty, ćwiczenia

i treningi. Nie zabraknie jednak oczywiście także klasycznych seminariów.

Kierownikiem studiów będzie dr Norbert Maliszewski z Wydziału Psychologii UW, a jego zastępczynią - Magdalena Dobrowolska-Sagan, dyrektor działu strategii i badań Publicis. Oprócz nich zajęcia poprowadzą szanowani wykładowcy Wydziału Psychologii UW oraz eksperci z agencji Publicis tacy jak Marek Gargała, dyrektor zarządzający, Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny, Adam Miecznikowski, Group Account Director, Agnieszka Mazur, Account Executive i Aleksandra Jurkiewicz, Strategic Planer oraz Katarzyna Piwowarczyk-Atys, Specjalistka ds. badań.

„Nasz udział w tym przedsięwzięciu to logiczna konsekwencja zaangażowania agencji reklamowej Publicis w przygotowywanie młodych ludzi do pracy w reklamie. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą i umiejętnościami” – powiedziała Magdalena Dobrowolska-Sagan, dyrektor działu strategii i badań Publicis. – „Warsztaty i seminaria, które prowadziliśmy ostatnio na różnych uczelniach cieszą się dużym uznaniem wśród studentów. Jesteśmy z tego dumni. Cieszymy się też, że współpraca z Wydziałem Psychologii UW, który obsługujemy

w zakresie kreacji i strategii przyniosła tak pozytywne rezultaty.” – dodała Magdalena Dobrowolska-Sagan.

Więcej informacji na temat studiów podyplomowych „Psychologia reklamy” oraz informacje o zasadach rekrutacji można znaleźć na stronie  http://www.psychologiareklamy.pl/  

Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego to placówka ceniona nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Wielokrotnie zajmował czołowe miejsca w prasowych rankingach uczelni kształcących młodych psychologów. W tegorocznym rankingu „Polityki” został uznany za najlepszą ze wszystkich publicznych szkół wyższych zajmujących się psychologią.

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych agencji reklamowych w Polsce. Należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 35 000 osób w 109 krajach. W skład tej grupy wchodzą m.in. takie agencje sieciowe, jak Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett (także oddziały polskie) oraz domy mediowe ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L'Oréal Polska, The Coca-Cola Poland Services, Renault, Sanofi-Aventis, HP, Whirlpool, Scandinavian Tobacco S.A.


« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności