Celem projektu jest wsparcie Organizacji Narodów Zjednoczonych w działaniach na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu. Ma on propagować ekologiczne postawy i zainteresować młodych ludzi problemem wpływu zmian klimatycznych na środowisko i codzienne życie każdego z nas.
Tegoroczna edycja Konkursu poświęcona jest istotnej kwestii jaką są zmiany klimatyczne. Jest on dotowany przez czołową, japońską agencję reklamową Dentsu Inc. Termin rozpoczęcie konkursu zbiegł się z otwarciem szczytu Państw G8 w Hokkaido Toyake, w Japonii (7 lipca 2008r.)
„Założeniem konkursu jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania proekologicznych inicjatyw i zachowań w codziennym życiu i ich środowisku.” – powiedział Paweł Kowalewski, członek zarządu IAA Global, wiceprezes ds. strategii.
Młodzi twórcy w swoich pracach podejmą temat zmian klimatycznych i ich wpływu na środowisko.
Zwycięzcy zaprezentują swoje prace na międzynarodowych wystawach, natomiast wszyscy
uczestnicy tego prestiżowego konkursu otrzymają specjalne certyfikaty.
Najważniejsze informacje:
1. Prace mogą nadsyłać studenci kierunków związanych z komunikacją reklamową (np.: reklamy i marketingu) oraz uczelni artystycznych
2. Formularze zgłoszeniowe i warunki uczestnictwa są dostępne na stronie
www.iaaglobal.org3. Konkurs przebiega w wielu regionach świata (Azja, Europa, Ameryka Łacińska, Środkowy Wschód, Afryka oraz USA i Kanada).
4. Krótka lista zwycięzców z poszczególnych kontynentów zostanie przekazana do światowego jury, które wyłoni głównego zwycięzcę w maju 2009 r.
5. Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w lipcu 2009 r.
6. W skład regionalnych i światowych jury wchodzą dyrektorzy kreatywni i eksperci ze świata reklamy, którym przewodzi Marcio Moreira z McCann Worldgroup.
7. Nagrodzone prace zostaną pokazane na plakatach, kartkach, książkach, kalendarzach i innych materiałach informacyjnych podczas światowych wystaw.
8. Konkurs plakatu razem z IAA Inter Ad jest filarem programu IAA Profesjonalny Rozwój i został stworzony dla studentów w celu sprawdzenia swoich umiejętności w rzeczywistych branżowych inicjatywach.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie
www.iaaglobal.orgdodane przez Redakcja