Znajdź nas na    

Prześlij projekt - wygraj zaproszenia

Organizatorzy Dni Marketingu Sportowego 2006 ogłaszają konkurs dla studentów na projekt dot. marketingu sportowego.


    * Zaplanuj rozwój ulubionego klubu
    * Jak zadbać o wizerunek sportowca
    * W jaki sposób zachęcić kibiców do przychodzenia na mecze
    * Pomysł na rozwój polskiego sportu
    * Case study dot. organizowanego wydarzenia
    * Współpraca ze sponsorem
    * Zarządzanie organizacją sportową
    * Public Relations w sporcie
    * Program sponsorski i jego realizacja na wybranym przykładzie
    * Prawa do wizerunku sportowca
    * Wykorzystanie infrastruktury sportowej
    * Pozyskiwanie środków unijnych na rozwój sportu
    * Budowanie relacji z mediami oraz sponsorami

oraz inne pomysly, zagadnienia które mogą wpłynąć na rozwój klubu, dyscypliny oraz karierę sportowca.

Objętość materiałów nie powinna przekroczyć 4 stron A4 i mieć charakter case study.

Organizatorzy wybiorą najlepsze prace a ich autorzy zostaną wyrónieni zaproszeniem na konferencję Dni Marketingu Sportowego oraz III Galę Sportu i Biznesu.

Wraz z projektem należy przesłać następujące dane:

Imię, nazwisko, nazwa uczelni wraz z adresem, adres do korespondencji, nr legitymacji studenckiej, nr tel., adres e-mail.

Prosimy o przesyłanie materiałów na adres e-mail: k.kropielnicki@sbf.pl

Termin nadsyłania prac: do 31 października 2006 r. Wyniki ogłoszone zostaną 3 listopada br.

« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności