Organizatorzy Dni Marketingu Sportowego 2006 ogłaszają konkurs dla studentów na projekt dot. marketingu sportowego.
* Zaplanuj rozwój ulubionego klubu * Jak zadbać o wizerunek sportowca * W jaki sposób zachęcić kibiców do przychodzenia na mecze * Pomysł na rozwój polskiego sportu * Case study dot. organizowanego wydarzenia * Współpraca ze sponsorem * Zarządzanie organizacją sportową * Public Relations w sporcie * Program sponsorski i jego realizacja na wybranym przykładzie * Prawa do wizerunku sportowca * Wykorzystanie infrastruktury sportowej * Pozyskiwanie środków unijnych na rozwój sportu * Budowanie relacji z mediami oraz sponsorami
oraz inne pomysly, zagadnienia które mogą wpłynąć na rozwój klubu, dyscypliny oraz karierę sportowca.
Objętość materiałów nie powinna przekroczyć 4 stron A4 i mieć charakter case study.
Organizatorzy wybiorą najlepsze prace a ich autorzy zostaną wyrónieni zaproszeniem na konferencję Dni Marketingu Sportowego oraz III Galę Sportu i Biznesu.
Wraz z projektem należy przesłać następujące dane:
Imię, nazwisko, nazwa uczelni wraz z adresem, adres do korespondencji, nr legitymacji studenckiej, nr tel., adres e-mail.