Znajdź nas na    

Kreatywni na start!

Strona www: www.careergame.pl

Wystartowała kolejna edycja konkursu Career Game, zorganizowanego przez agencję interaktywną Digital One. Konkurs pod hasłem „Kreatywni na start” skierowany jest do studentów IV i V roku kierunku Zarządzanie i Marketing, zainteresowanych tematyką marketingu interaktywnego oraz nowych mediów.

W tej edycji Digital One wprowadziła nową formułę, aby dotrzeć do jak najszerszego grona studentów.

Career Game składa się z trzech etapów. Aby wziąć udział w konkursie należy do 13 kwietnia 2007 roku zarejestrować się na stronie www.careergame.pl,  a następnie rozwiązać zadanie konkursowe. Dodatkowo pierwszy etap został wzbogacony o zadanie „Wyraź siebie”, w którym studenci mogą  w sposób niestandardowy zaprezentować swoją osobowość oraz kreatywne myślenie. To nieobowiązkowa część konkursu, która ma jednak duży wpływ na ogólną ocenę uczestników.

W drugim etapie specjaliści Digital One spotkają się z wybranymi uczestnikami, co pozwoli na zweryfikowanie wiedzy oraz umiejętności, zaprezentowanych w pierwszej części konkursu. Następnie trzech finalistów przejdzie do ostatniego etapu i odbędzie praktyki w łódzkiej siedzibie Digital One w dziale Client Service. Najlepszy z nich otrzyma etat w na stanowisku Junior Project Manager.

- Szukamy młodych ludzi, zafascynowanych możliwościami reklamowymi Internetu i posiadających odpowiednie predyspozycje, aby wspierać dział Obsługi Klienta naszej agencji. W nowej formule dajemy studentom możliwość zaprezentowania nie tylko konkretnej wiedzy, ale również sprawdzamy ich miękkie umiejętności - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One. 
 
Digital One
Where Internet works for effective business solutions

Agencja interaktywna Digital One powstała w 1999 roku.
Misją Digital One jest dostarczanie najwyższej jakości usług e-marketingowych w sposób, który pozwoli klientom odczuć wymierne korzyści ze współpracy.
Agencja działa w sektorze B2B/C, oferując nowoczesne rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej w Internecie, IT i multimediów największym polskim przedsiębiorstwom oraz korporacjom międzynarodowym. Realizuje projekty dla takich marek jak: DaimlerChrysler Automotive Polska, DOM Oddział GETIN Bank SA, Hasbro, Masterfoods Polska, Pepsi Central European Group, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Philip Morris Polska, PZU, Quiosque, Rainbow Tours, Renault Polska,  Schering Polska, Storck, Telekomunikacja Polska.
Domeną Digital One są realizacje oparte na idei Experience Economy – Ekonomii Doznań.
W dobie personalizacji rynku bardzo ważna stała się umiejętność kreowania unikalnych doświadczeń dla konsumentów, dlatego agencja na tym koncentruje swoje działania.
Współpracę z klientem spółka opiera na doskonałym zrozumieniu jego potrzeb i wykształceniu partnerskich zasad pracy. Dzięki temu powstają spójne i udane projekty,  integrujące wszystkie elementy niezbędne do skutecznej komunikacji z odbiorcami. Oddziały w Warszawie i w Łodzi, w których obecnie pracuje 45 osób, pozwalają lepiej odpowiadać na zapotrzebowania klientów, a także optymalizować koszty.
Firma już dwukrotnie znalazła się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie - Deloitte Fast50. W 2005 roku  dołączyła do spółek, piątego co do wielkości na świecie, francuskiego holdingu reklamowego Havas, wchodząc w struktury Euro RSCG w Polsce.

« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności