Znajdź nas na    

Wmiksuj się w Sprite komiks

Ruszył nowatorski konkurs Sprite, w ramach którego każdy z odrobiną fantazji lub w przypływie weny twórczej może wejść na stronę www.sprite.pl i stać się współautorem interaktywnego komiksu. Oprócz satysfakcji i gwarantowanego uznania za pomysłowość szerokiej rzeszy internautów oraz czytelników dziennika ‘Metro’, autorzy najlepszych pomysłów zostaną obdarowani atrakcyjnymi nagrodami.

Już dziś amatorzy wirtualnej rzeczywistości mają powód do zadowolenia, ponieważ Sprite rzucił nowe wyzwanie. Wszyscy, którzy chcą się wygadać, osoby z dużym poczuciem humoru oraz ci, którzy wiedzą jak postawić przysłowiową kropkę nad „i” mogą wpływać na losy Kudłatego i Chudego. Przyłączając się do konkursu Sprite, każdy z nas może im zafundować kolejną niezapomnianą dawkę emocji.

Nowe, komiksowe przygody Chudego i Kudłatego nawiązują do znanego wszystkim pojedynku Sprite’a z Pragnieniem, który był motywem przewodnim nowatorskiej kampanii telewizyjnej marki. Zabawa polegała na odgadnięciu, w której ręce znajduje się nakrętka SPRITE. Zwycięzca stawał się Sprite’m
i musiał wykazać się refleksem i pomysłowością, by „w oka mgnieniu” wymyślić oryginalny sposób pokonania swojego przeciwnika, czyli Pragnienia. Komiksowi bohaterowie Sprite’a stanowią ucieleśnienie postaci z kampanii telewizyjnej ‘Sprite i Pragnienie’. Są otwarci, nieobliczalni i lubią prowokować. To indywidualiści, którzy lubią kolekcjonować wszelkie wrażenia.

Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się na www.sprite.pl i dokończyć zaprezentowany w witrynie komiks. Najlepszy pomysł zapoczątkuje kolejny odcinek przygód Kudłatego i Chudego, a autorzy najciekawszych scenek zostaną hojnie nagrodzeni. Na wyróżnionych czekają odlotowe deskorolki, portfele na pasku znane powszechnie pod nazwą „nerka”, napoje Sprite oraz landrollery, czyli udoskonalone rolki, pozwalające na niesamowite sztuczki oraz niestandardowe wyczyny, takie jak: jazda po trawie czy drodze gruntowej.

Podczas trwania konkursu internauci będą współtworzyć 8 odcinków komiksu w dwóch seriach. Pierwsza część perypetii głównych bohaterów ukaże się wiosną (13 i 27 kwietnia oraz 11 i 25 maja), natomiast druga w miesiącach letnich (6 i 20 lipca oraz 3 i 17 sierpnia). 

Komiks opowiadający o przygodach Kudłatego i Chudego, rozwijający się na stronie www.sprite.pl oraz na łamach dziennika ‘Metro’, to pierwsza tego typu propozycja dla internautów w Polsce. Pomysł jest częścią interaktywnej strategii marketingowej realizowanej przez markę Sprite. Opiera się ona na zachęcaniu młodych kreatywnych ludzi do odwiedzenia świata Sprite’a, w którym króluje indywidualizm, własne zdanie, autentyczność oraz brak barier przed wyrażaniem siebie.

„Nasza grupa docelowa lubi wpływać na rzeczywistość
i chętnie angażuje się w przedsięwzięcia, w których ostatnie słowo należy do nich” – mówi Izabela Blaszczyk-Janicka, Kierownik Grupy Napojów Smakowych Coca-Cola Poland Services. Potwierdzeniem tych słów jest popularność, jaką cieszył się inny zrealizowany w ramach kampanii Sprite’a projekt „Wykończ pragnienie, wymyśl zakończenie”. Koncepcja polegała na wymyśleniu zakończenia do reklamy telewizyjnej Sprite’a. Podczas krótkiego trwania konkursu (od 7 do 25 marca br.) napłynęło prawie 9 000 pomysłów, a ponad 1 000 000 osób wzięło udział w głosowaniu na najbardziej pomysłowe zakończenie.     


Sprite to gazowany napój o smaku orzeźwiającej limonki, szczególnie popularny wśród młodzieży. Symbolizuje niezależność, indywidualność i aktywność - cechy nierozerwalnie związane ze stylem życia nastolatków. Sprite jest jedną z marek The Coca-Cola Company - właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, który obecny jest w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company. Wśród marek firmy obecnych w Polsce znajdują się ponadto: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska – oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do 500 milionów konsumentów.

« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności