Opracowanie projektu kampanii marketingowej, przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego lub stworzenie programu współpracy z biurami podróży – to tylko część zadań, które czekają na uczestników Centralwings Summer Academy.
Dzięki programowi stażyści mogą zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, poznać specyfikę pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu, a nawet liczyć na stałe zatrudnienie.
Aby wziąć udział w programie stażowym Centralwings Summer Academy należy przesłać rozwiązanie zadania z wybranego obszaru wraz CV i listem motywacyjnym na adres summeracademy@centralwings.com. Zadania dla kandydatów do poszczególnych działów dostępne są na stronie www.centralwings.com. • Personalny (HR) • Komunikacji Korporacyjnej (PR) • Serwis WWW i Systemy Rezerwacyjne • Sprzedaży Pozainternetowej (Off line) • Obsługi Klienta • Marketingu
Autorzy najlepszych rozwiązań zostaną zaproszeni do udziału w drugim etapie, który polegać będzie na ustnej prezentacji swojej pracy przed jury. Zwycięzcy będą mieli możliwość odbycia 1-3 miesięcznego, płatnego stażu w Łodzi lub w Warszawie - przejdą też cykl szkoleń, które ułatwią im poruszanie się na rynku pracy.
Centralwings zaprasza do udziału w programie wszystkich chętnych studentów i absolwentów poniżej 26 roku życia. Idealny kandydat powinien bardzo dobrze znać język angielski i sprawnie poruszać się w środowisku MS Office. Centralwings chce stworzyć warunki do rozwoju osobom o wysoko rozwiniętych zdolnościach interpersonalnych, wykazujących się samodzielnością w działaniu, kreatywnością oraz bardzo dobrą organizacją pracy. Z pomysłem zorganizowania programu wakacyjnych, płatnych staży zwrócili się do Centralwings sami studenci. Podczas ubiegłorocznej edycji Centralwings Summer Academy wyłoniono 4 finalistów, którzy odbyli staże w działach: Personalnym, Marketingu, Obsługi Klienta i Operacyjnym. Aż trzy osoby z tego grona pracują w liniach Centralwings do dziś.
„Wszystkim studentom i absolwentom polecam wzięcie udziału w Summer Academy. Jest to świetna okazja na sprawdzenie wiedzy teoretycznej wyniesionej z uczelni w praktyce. Uważam, że kluczem do sukcesu jest przedstawienie rozwiązania nadającego się do wykorzystania w praktyce przez firmę. Co prawda startowałam na staż do marketingu w liniach lotniczych, więc kuszące było przedstawienie „odlotowego” pomysłu, ale w realnym biznesowym świecie uznanie znajdują rozwiązania mogące przynieść firmie wymierne korzyści” – mówi Emilia, która dzięki Summer Academy rozpoczęła pracę w Centralwings.