Znajdź nas na    

Studencka 69

Miesięcznik PRESS kontynuuje specjalną ofertę „studencka 69”, przygotowaną specjalnie dla studentów. Roczna prenumerata z dostawą do domu to teraz koszt 69zł. Jest to niemal 50% obniżki w porównaniu z regularną opłatą (129 zł). Innymi słowy: dwanaście numerów w cenie pięciu.

Miesięcznik PRESS to branżowe pismo poświęcone reklamie, mediom i public relations. Od praktycznej strony zgłębia wiedzę z dziedziny marketingu, podejmuje tematy związane z dziennikarstwem i dzisiejszymi mediami. Ciekawą pozycją są case studies najnowszych kampanii reklamowych zamieszczone w każdym z numerów. Sporo też newsów ze świata reklamy oraz PR.

W najnowszym numerze polecamy zwłaszcza:
„Przedstawiam życiorysy” oraz „Dojście do ściany” – wywiady z Dziennikarzami Roku 2007 Marcinem Kąckim i Tomaszem Lisem
Grand Press 2007 – szczegółowa relacja z wręczenia najważniejszych nagród dziennikarskich w Polsce; organizatorem konkursu jest właśnie „Press”
„Porażki 2007” – lista medialnych niepowodzeń w 2007roku
„W sieci plotek” – przegląd najważniejszych internetowych serwisów plotkarskich w Polsce
„Inspirująca herbata” – case study reklam herbaty Lipton z udziałem gwiazd czerpiących pomysły z kubka
„Reklama na Wschodzie” – polskie agencje reklamowe podbijają Rosję czy Ukrainę; standardy reklamy i pracy w agencjach u naszych wschodnich sąsiadów
„Marka pracodawcy” – czyli rzecz o reklamach rekrutacyjno- wizerunkowych pracodawców
Najnowsze wydanie zawiera również raport „Regiony 2007” prezentujący to, co się działo w mediach lokalnych w poszczególnych regionach w ub.r.

« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności