Znajdź nas na    

Twórz z IVECO - konkurs

Tag: konkurs
Strona www: konkurs.iveco.pl

Korzystając z okazji minionej 30 rocznicy istnienia firmy IVECO oraz 100-letniej historii samochodu ciężarowego, firma Iveco Polska organizuje Wielki Konkurs na plakat reklamowy.

Od 5 października do 14 listopada br. studenci wydziałów architektury wyższych uczelni oraz studenci Akademii Sztuk Pieknych będą mogli spróbować swych sił w konkursie „Twórz z IVECO”. Ideą akcji, adresowanej do młodych artystów, jest stworzenie oryginalnego plakatu reklamującego samochód marki IVECO, a zainspirowanego historią tej firmy.  Przedmiotem pracy ma być jeden z 12 modeli samochodu marki IVECO. Projekt musi być utrzymany w konwencji plakatu, jaka obowiązywała w latach, w których powstał wybrany przez uczestnika model samochodu. Autorzy mogą też sami zaproponować hasło reklamowe.
Prace konkursowe zostaną ocenione pod względem ich wartości artystycznej oraz zgodności z wymogami konkursu przez wybrane jury w składzie: Graham Donald z Central & Eastern Europe General Manager Iveco, Mieczysław Walicki – profesor ASP, Dariusz Zatorski – dyrektor kreatywny Agencji JWT oraz Włodzimierz Zientarski – dziennikarz motoryzacyjny.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 listopada br. podczas Gali Wielkiego Finału. W trakcie uroczystości zostanie zaprezentowanych 12 wyróżnionych plakatów, spośród których zostaną wybrane trzy najlepsze.  Autorzy nagrodzonych prac otrzymają następujące nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca 5000 zł, za zajęcie drugiego miejsca – 3000 zł, za zajęcie trzeciego miejsca – 2000 zł. Komisja konkursowa przyzna też równorzędne wyróżnienia dla 9 pozostałych, finałowych prac konkursowych, które wraz z trzema nagrodzonymi zostaną wykorzystane jako karty jubileuszowego kalendarza IVECO.
„Pomysł konkursu zrodził się w związku z faktem, że historia samochodów ciężarowych Iveco i historia polskiego plakatu reklamowego rozpoczęły się w tym samym momencie, na początku XX wieku” – powiedział Maurizio Ganio-Mego, Dyrektor Generalny Iveco Poland. „Iveco jest firmą globalną, stara się jednak działać lokalnie. Wybór plakatu reklamowego jako tematyki konkursu jest ukłonem w stronę polskiej specjalności.” – dodał Maurizio Ganio-Mego.

Platforma komunikacji z uczestnikami konkursu zostanie stworzona na stronie internetowej http://konkurs.iveco.pl. Będzie to zarówno baza informacji o samym konkursie oraz danych o historii samochodu dostawczego i bogatej tradycji koncernu Iveco. Wśród narzędzi BTL promujących akcję są plakaty informacyjne umieszczane w budynkach Akademii Sztuk Pięknych oraz na wydziałach architektury. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa JWT, która opracuje też jubileuszowy kalendarz, na którego kartach zaprezentowane zostanie 12 wyróżnionych prac. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja Media Metropolis.


ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
« powrót
Komentarze
Pomysły na studia dla maturzystów - ostatnio dodane artykuły
Polityka Prywatności