Konkurs Student Roku jest współorganizowany przez Universum i zaprzyjaźnione firmy na całym świecie. Szukamy ludzi, którzy chcą realizować swoje marzenia i nie boją się wyzwań. Spośród nadesłanych aplikacji zostanie wyłoniony Student Roku Marketingu, który odbędzie 6-miesięczny płatny staż w L`Oréal.
Kto powinien wziąć udział?
Do
konkursu zapraszani są studenci wszystkich kierunków studiów, którzy chcą
spróbować swoich sił w marketingu i sprawdzić, jak bardzo są kreatywni. – Konkurs
na Studenta Roku Marketingu daje szansę zdobycia pierwszego doświadczenia
zawodowego w dużej międzynarodowej firmie oraz możliwość przedłużenia
współpracy z L’Oréalem. Studenci mają możliwość zaprezentowania swoich
kompetencji, głównie kreatywności, jak również zdolności zarządzania dużymi
projektami – przekonuje Dorota Dzisiewska, Recruitment Manager w L`Oréal Polska.
Jak
to działa?
Na
początku, należy się zalogować na stronie www.studentroku.com/loreal.Następnie
wypełnić formularz aplikacyjny, zapoznać się z zadaniem i uruchomić kreatywność.
Zadanie polega na stworzeniu całkowicie nowego produktu marki Diesel, zgodnego
z zasadami tej marki. Ostatnia część zadania to przygotowanie prezentacji w
jęz. angielskim i przesłanie do 14 czerwca 2010 r.na adres: loreal@studentroku.com
– Po
pomyślnym przejściu wstępnej selekcji, studenci zostaną zaproszeni pod koniec
czerwca do siedziby firmy na rozmowę. Aż pięciu studentów może otrzymać
propozycję płatnych, 3 lub 6-miesięcznych praktyk w Polsce lub w jednym z
następujących krajów: Francja, Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania, Niemcy.
Praktyka zagraniczna jest możliwa dzięki specjalnemu programowi L`Oréal –
Europportunity – dodaje Dorota Dzisiewska.