Logistykę –
będzie można studiować w ramach 3,5-letnich studiów inżynierskich,
wybierając jedną z dwóch specjalności: logistyka międzynarodowa i
logistyka produkcji. Jak mówi manager kierunku dr Alicja Barcik „Na
Uniwersytecie Dolnośląskim DSW stawiamy na praktykę. Już na pierwszym
semestrze będzie możliwość odbycia spotkań studyjnych w firmach
logistycznych, spedycyjnych, a także produkcyjnych.”
Drugi z kierunków otwiera możliwości zdobycia wiedzy z
finansów i rachunkowości.
Dr inż. Anna Motylska-Kuźma, prodziekan ds. kierunków biznesowych
wskazuje, że „wiedza finansowa jest jedną z podstawowych dziedzin, które
należy znać, aby dobrze i efektywnie zarządzać swoją karierą. Studia te
umożliwiają podjęcie pracy w instytucjach finansowych, firmach
związanych z sektorem finansowym, jako doradca finansowy, dyrektor
finansowy, a także księgowy. Jest to dziedzina, w ramach której firmy
zawsze poszukiwać będą pracowników.”
Trzecim z nowych kierunków jest
marketing i sprzedaż,
ze specjalnościami, takimi jak content marketing, e-marketing,
analityka internetowa czy digital marketing. Studia dostępne są zarówno
na stopniu
licencjackim, jak i
magisterskim. Co ciekawe, studia uzupełniające magisterskie trwają jedynie 3 semestry.